rockndrift:

FIIIIIIIIRE

rockndrift:

FIIIIIIIIRE


vuddha:

If you don’t know this car, get out. LOL

Classic shit, don’t hate.


rockndrift:

FAT

rockndrift:

FAT


gtpantares26:

The engine bay of a monster machine

gtpantares26:

The engine bay of a monster machine

(via noir-antares-deactivated2013041)


gtpantares26:

I dig the car, the rims, nope.

gtpantares26:

I dig the car, the rims, nope.

(via noir-antares-deactivated2013041)


planesandcars:

The Beast MKIV

planesandcars:

The Beast MKIV



Q
what does photographyislifeart mean? also do you make $ with your blog using peepspayerDOTcom?
Anonymous
A

Everything in a photo is art constructed on a captured moment in your life. I have not posted in a very long time, also never heard of that site anyways.


Bro tip: Don’t tell a girl your gonna watch porn -__-

Or she might not talk to you…


smoketrail:

Hell yeah!

Hipster car = Found

smoketrail:

Hell yeah!

Hipster car = Found